1. Ընդհանուր դրույթներ
1.1. Սույն Առաքման պայմանները (այսուհետ՝ «Պայմաններ») սահմանում են LSA իրավաբանական ընկերության (այսուհետ՝ «Ընկերություն») կողմից մատուցվող իրավաբանական ծառայությունների տրամադրման ձևը, ժամկետները և հաղորդակցման կարգը։
1.2. Քանի որ Ընկերությունը մատուցում է բացառապես իրավաբանական ծառայություններ և չի զբաղվում ֆիզիկական ապրանքների վաճառքով, «առաքում» տերմինը սույն Պայմաններում վերաբերում է ծառայությունների մատուցման գործընթացին, փաստաթղթերի պատրաստմանն ու փոխանցմանը, ինչպես նաև խորհրդատվական տեղեկատվության տրամադրմանը։
2. Ծառայությունների մատուցման ձևը
2.1. Ընկերությունը մատուցում է իր ծառայությունները՝
- գրավոր՝ իրավական փաստաթղթերի, պայմանագրերի, պահանջների և կարծիքների տեսքով,
- բանավոր՝ հանդիպումների, հեռախոսազանգերի կամ առցանց խորհրդատվությունների միջոցով։
2.2. Ծառայության տրամադրման ձևը սահմանվում է կողմերի միջև կնքված պայմանագրով կամ հաճախորդի կողմից տրված հանձնարարությամբ։
2.3. Ընկերությունը պարտավորվում է ապահովել մատուցվող ծառայությունների ամբողջականությունը և որակը՝ համաձայն պայմանագրի կամ նախնական համաձայնության։
3. Ծառայությունների մատուցման ժամկետները
3.1. Յուրաքանչյուր ծառայության կատարման ժամկետը որոշվում է՝ ելնելով դրա բարդությունից և կողմերի միջև կնքված պայմանագրից։
4. Ծառայությունների առաքման եղանակը
4.1. Իրավական փաստաթղթերն ու խորհրդատվական նյութերը հաճախորդին կարող են փոխանցվել հետևյալ ձևերով՝
- էլեկտրոնային փոստով (PDF կամ Word ձևաչափով),
- առձեռն՝ Ընկերության գրասենյակում,
- առցանց հարթակի միջոցով (եթե կիրառելի է),
- կամ այլ եղանակով՝ ըստ կողմերի նախնական պայմանավորվածության։
4.2. Ծառայությունը համարվում է առաքված այն պահին, երբ այն տրամադրվել է հաճախորդին՝ ստորագրությամբ կամ էլեկտրոնային ուղարկման փաստով հաստատված ձևով։
5. Հաճախորդի պարտականությունները
5.1. Հաճախորդը պարտավոր է ապահովել ճիշտ և ժամանակին հաղորդակցություն՝ ծառայության պատշաճ մատուցման համար։
5.2. Եթե հաճախորդը չի տրամադրում անհրաժեշտ տեղեկությունները կամ փաստաթղթերը ժամանակին, Ընկերությունը կարող է հետաձգել ծառայության մատուցումը՝ առանց որևէ պատասխանատվության դրա համար։
6. Փոփոխություններ և ուժի մեջ մտնելը
6.1. Ընկերությունը իրավունք ունի փոփոխել կամ լրացնել սույն Առաքման պայմանները՝ առանց նախնական ծանուցման։ Թարմացված տարբերակը հրապարակվում է Ընկերության պաշտոնական կայքում և ուժի մեջ է մտնում հրապարակման պահից։
6.2. Ծառայություններից շարունակաբար օգտվելը համարվում է, որ հաճախորդը ծանոթ է Պայմաններին և ընդունում է դրանց նոր տարբերակը։
7. Կապի տվյալներ
Ծառայությունների կատարման պայմանների հետ կապված հարցերի դեպքում կարող եք դիմել մեզ հետևյալ հասցեով՝
Էլ. հասցեով՝ info@lsa.am
Հեռախոսահամարով՝ +374 (96) 374 374
Հասցեով՝ Հայաստանի Հանրապետություն, Երևան, Մովսես Խորենացի 26Ա, 109 գրասենյակ
